Zasto trenirati ujutru

27 . 08 . 2018 by admin

Zasto trenirati ujutru

Mnogima zvuci glupo i suludo paliti alarm ujutru da bi trenirali, svi radije ostaju jos par minuta u toplom krevetu jer im je tu ljepse. Ljepse je sigurno u tom trenutku, a u tim trenutcima ne razmisljamo puno o ostatku dana kakav ce da bude. A nakon jutarnjeg treninga dan koji sljedi moze samo da bude bolji.

Tu je i par razloga zasto je dan nakon jutarnjeg treninga bolji.

1. Jutarnj trening ubrzava metabolizam za cijeli dan. Studije pokazuju da 190 kalorija se sagorijeva vise u danu nakon jutarnjeg treninga. Hrana koju unosite nakon treninga i u toku dana se koristi za regeneraciju i oporavak, a ne za skladistenje viska energije (salo).

2. Redovnije trenirate. Osobe koje treniraju ujutru rijedje propustaju svoje treninge nego osobe koje treniraju u popodnevnim ili vecernjim satima. U toku dana vas mnoge stvari mogu sprijeciti da odete na trening, a ujutru kada ustajete da trenirate skoro nista vas ne sprijecava.

3. Poboljsava pshicku i fizicku snagu. Nakon ranog treninga povecava se nivo koncentracije i mentalne sposobnosti, obavljate kvalitetnije i lakse svoje zadatke na poslu ili u skoli. Trening ujutru razbudjuje mozak, povecava protok kisika i krvi.

4. Poboljsava san. Ustajanje ranijei i reniranje vam omogucava da navece imate cvrsci san, lakse zaspete i kvalitetnije spavate.

5. Kvalitetnija prehrana. Nakon treninga imate vise volje i motiva
da se zadravije hranite u toaku dana i da birate kvalitetniju hranu. A time i sanse za postizanje vasih fitness ciljeva su vece.

6. Kvalitetniji trening. Ujutru ste svjezi i odmorni i vas trening je kvalitetniji nego trening koju uradite nakon sto cijeli dan predje preko vas, umor, stres, ljudi.

7. Kada zavrsite trening ujutru ostavljate sebi vise vremena za ostale prioritetnije stvari koje ne mozete obaviti u ranim jutarnjim satima.

8. Koliko god vam bio taj dan los, ako ste trenirali ujutru ipak ste nesto dobro uradili u tom danu.

Ako niste jutarnji tip, u pocetku cete imati problema sa odlaskom na rane treninge, ali kada uvidite benfite toga, kada uvidte da cete imati puno bolji, kvalitetniji dan, da cete se osjecati puno bolje ako ustanete malo ranije i odradite trening, nego da odspavate sat vremena duze. Tesko je ipak sve ove benefite prenijeti, puno bolje se to osjeti, zato dajte sebi priliku.

Pisemo se uskoro opet.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ