Sta da radim na odmoru

27 . 08 . 2018 by admin

Sta da radim na odmoru

Aktuelno pitanje ovih dana. Pocela je sezona godisnjih odmora, idemo od kuce, od svojih poslova, svakodnevih obaveza, stresa, ljudi koje gledamo svaki dan i stvari koje radimo svakodnevno.

Ko se bavi fitnessom, zdravim nacinom zivota, pazi na prehranu, brine se o tome kako ce ono sto radi da utice na njega, postavlja ovo pitanje.

Idemo tamo i cekaju nas izazovi i iskusenja,  lezanje na plazi po cijeli dan, sladoledi, pizze, krofne, kokteli, piva, palacinci, all inclusive usluge gdje je hrana oko tebe 24h.

Nema treninga, nema termina, nema redovne fizicke aktovnosti, suplementacije, nemamo svoje kuhinje gdje sve imamo spremno da sebi pripremimo zdrav obrok.

Ovo je pitanje koje dobijam svakodnevno. Sta da radim na godisnjem odmoru, sta da jedem, hocu li trenirati ako budem imao gdje itd.

Pa ovako, na prehranu svakako priprazite. Veoma vam je bitno da dan pocnete kvalitetno onako kao i sto ste navikli, meso, jaja, bez UH. Voce koje i nije u svakodnevnom sastavu kvalitetne fitness prehrane ubacite malo tokom odmora,sezonsko naravno. Bolje i to da jedete nego rafinirani secer ili slicno. Kada vam nadodje da sladoled pojedete, pojedite ga, palacinke- pojedite ih. Pa na odmoru ste, restrtatujete se, psihu i tijelo, odmorite se, ne stvarajte sebi pritisak. Hocete coctal, popite ga, pivo i njega.

Ono sto ne treba da radite, ne dopustite da palacinak ili pizza budu zamjena za kvalitetan mesni obrok, za ribu ili morske plodove ili neku kvalitetnu salatu. Jedite svoje kvalitetne obroke redovno a nakon toga moze i gore napomenuto.

Trening, jel treba da treniram? Ko cijelu godinu trenira redovno i kvalitetno ne treba na godisnjem odmoru da trenira. Ponavljam na odmoru ste, odmorite se. Ali odmor nije samo lezanje i spavanje, puno bolji odmor je aktivni odnor. Budite aktivni! Ako ste se bavili tezinskim treningom tokom godine, onda od njega odmorite na godisnjem odmoru. Promjenite aktivnost, bavite se malo jogingom uz plazu u jutarnjim satima, plivajte. Imate teniski teren, probajte tenis, odbojku na pijesku vaterpolo, nogomet na pijesku…

Suplementacija, svakako unos vitamina, minerala nemojte zapostaviti i konzumirajte kroz dodatke prehrani i ako ne treninrate.

Da zakljucimo. Kako bjezimo na odmor od svakodnevnog posla i obaveza tako se sklonite i svakodnevnih stvari. Bavite se aktivnim odmorom, a ne izlezavanjem dan i noc. Ne trenirajte ono sto ste trenirali, pazite sta jedete ali se ne maltretirajte dijetama i brojanjem kalorija.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ