Progresivno povecavanje opterecenja

27 . 08 . 2018 by admin

Progresivno povecavanje opterecenja

Sto se tice principa treninga jedan od najvaznijih je progresivno povecavanje opterecenja. To podrazumijeva da se radno opterecenje konstatno povecava I tijelo adaptira na njega, zatim ponovo poveca, adaptira itd.

U slucajevima kada se tijelo ne izlaze konstantnom stresu nema potrebe ni za adaptacijom I u takvim slucajevim nema nikakvog ni progresa u snazi, izdrzljivosti, tjelesnoj konstituciji, zdravlju…

Povecavanje opterecenja mora biti popraceno adekvatnom prehranom koja podupire adaptaciju I oporavak. Ako nemate konstatno nabacivanje ploca na sipku, povecavanjem opterecenja na kradio treningu, kondicijkom treningu, ne ocekujte napredak u navedenim segmentima I vasem izgledu, ako ne jedete da se oporavite necete moci povecati radno opterecenje i opet ne ocekujte napredak.

Legenda o Grckom hrvacu I ratniku Milo od Crotona kaze da se pripremao za Olimpijske igre noseci tele. Kako je tele raslo I postajalo sve teze tako se Milova snaga I masa povecavala.
Tako je Milo postao nasnazniji covjek svoga vremena koji je mogao da nosi bika.

A mi smo dosli do 130kg na mrtvom dizanju. 💪😀

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ