Prehrana Tokom Posta – Iftar

27 . 08 . 2018 by admin

Prehrana Tokom Posta – Iftar

Za kraj posta odnosno prvi obrok nakon posta birajte hranu koja ce se brze variti i apsorbovati u organizmu. To je uglavnom kombinacija UH i proteina, bez masti. Proteini neki lakse probavljivi piletina, puretina, riba… Od uh riza kao najbolji izbor, dalje moze grasak, mohuna, krompir, cornflakes.

 

Uz ovaj obrok dobro bi bilo ubaciti vlaknasto povrce (kupus, brokula, zelena salata…) koje ce pomoci u probavi hrane. Jer organizam nije dug period primao hranu pa moze biti problema sa probavom.
Veoma bitno ne unositi prevelike kolicine hrane u kratkom vremenskom preiodu. Neka taj obrok traje malo duze ili ga podjelite u dva tri dijela.

 

Obrok mozete zapoceti sa par hurmi ili nekim oblikom prostih secera zbog iritacije insulina.

 

Jos jedna veoma bitna stvar je unos vode, nemojte puno tecnosti unositi prije u toku i odma poslije tog obroka. Prevelika kolicina vode u zeludcu stvara probleme varenju hrane. O unosu vode ce biti poseban clanak.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ