fbpx
  • 09:00 - 21:30

Trening tokom virusa

14 . 03 . 2020 by admin

Trening tokom virusa

▪️Mnogo je špekulacija, odluka i dozvola gdje se treba kretati i šta treba raditi, kako se ponašati u ovim kriznim situacijama.

Većina ljudi koji vode zdrav način života, koji su aktivni, pitaju se da li sa tim nastaviti ili prekinuti ❓

👉 Aubree Gordon, profesor epidemiologije na University of Michigan’s School of Public Health, preporučuje da ako se u tom području i na tom mjestu nije pojavio direktan slučaj virusa, nastavi sa treningom.

👉 Fizička aktivnost pojačava imuni sistem i tijelo čini otpornijim.

▪️U fitness centrima se uglavnom kreću zdravi i pozitivni ljudi koji su svjesni svoga zdravlja, tako da su šanse male za zarazu.
▪️Tu se ne kreću visoko rizične populacije za zarazu kao što su osobe treće dobi i djeca.

‼️Ovdje ću da napomenem nekoliko pravila na koja treba obratiti pažnju, iako su to generalna pravila koja inače vrijede u fitnessima:

– nakon i prije korištenja sprave očisti istu
– na treningu koristiti peškir, dodatna preporuka da jedan koristite za brisanje lica a jedan za stavljanje na sprave
– operite i dezinfikujte ruke prije i nakon treninga
– ne dirajte oči, nos i usta tokom treninga
– koristi rukavice, one će te spriječiti da diraš svoje lice
– ne rukuj se sa drugim vježbačima
– ako osjetiš bilo kakve simtome gripe – ne treniraj

ℹ️ Najbitnija stvar u ovome svemu je ostati pozitivan i pozitivno misliti. Nemojte se brinuti o nečemu što se nije desilo i što bi se moglo desiti i šta će biti ako bude. Živite život normalnim tokom i razgovarajte o pozitivnim temama, ostanite pozitivni i budite svjetla tačka.