fbpx
  • 09:00 - 21:30

Nasa kicma je nas oslonac

08 . 01 . 2020 by admin

Nasa kicma je nas oslonac

▪️Kičmeni stub kao koštani sistem ima ulogu zaštite našeg živčanog sistema koji kroz nju prolazi, a podupreta je čvrstim sistemom mišića. Kolika je uloga kičmenog stuba i tih mišića primijetimo tek kada dođe do određenog disbalansa.

▪️Osobe koje mnogo vremena provode sjedeći, uglavnom u nepravilnom položaju, osobe koje mnogo vremena provode za volanom, mame koje mnogo drže dijete u rukama, izlažu svoju kičmu velikom stresu. Ako tome dodamo još neaktivan život, manjak kretanja, loše držanje tokom dana, kičma postaje krhka i bolna.

▪️Bolovi u leđima se javljaju kao modifikacija pojedinih mišića koji se usljed neaktivnosti i nepravilnog držanja skraćuju, produžuju i atrofiraju. Samim tim zglobovi nisu čvrsti, ligamenti popuštaju, nas oslonac (kičma) ne obavlja svoju funkciju pravilnog držanja i dolazi do bolova.

▪️Prvi bolovi su signal da se odmah nešto treba poduzeti i popravljati to zbog čega je bol nastao. Ljudi tada uglavnom pribjegavaju masaži, ona djeluje lokalno i privremeno ublažava bol, ali ne otklanja problem zbog kojeg je nastala bol.

▪️Mišiće je potrebno ojačati, tijelo dovesti u balans da bi kičma bila zdrava i u položaju minimalnog opterećenja. Vježba mora biti tačno određena kada, koja, zbog čega i koliko. Trčanje, vožnja bicikla, igra basekta neće to riješiti, samo može pogoršati.

▪️Vođenjem treninga sa stručnom osobom, jačanje ciljanih mišića na određene načine će dovesti do poboljšanja. Vježbanje je prva komponenta jačanja tih mišića, zatim pravilna prehrana i ispravan stav, će dovesti do rezultata u vidu otklanjanja boli.

▪️Podjednako je važna mobilnost, stabilnost, balans i jakost što će na kraju donijeti rezultat i bezbolno stanje koje nam dopušta uživanje u svakodnevnici.

‼️AKO IMAŠ BOLOVE U LEĐIMA, ŽELIO BI DA SE RIJEŠIŠ ISTIH, NAPIŠI MI PORUKU “BOL” NA VIBER ILI WHATSAPP 061402497 ‼️

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *