fbpx
  • 09:00 - 21:30

Dobijaš na kilaži? Kako to zaustaviti?

05 . 03 . 2020 by admin

Dobijaš na kilaži? Kako to zaustaviti?

🖐Dobijaš na kilaži❓
👉Uradi ovo da bi zaustavio‼️
.

1️⃣ Uoči promjene na vagi!

Da, ne plaši se vaganja. Vaga nije tvoj neprijatelj. Neprijatelj su nakupljeni kilogrami, a ona ti može pomoći u borbi s njima. Započni mjeriti svoju težinu i svoje centimentre na sedmičnoj bazi. Uspoređuj, primjećuj napretke i nazadovanja. Analiziraj, ne boj se istine, već se suočite s njom. Ako ti prosjeci ne budu niži ili onakvi kakvim bi voljela da budu, vrijeme je da prilagodiš svoju prehranu i aktivnost.

2️⃣ Odaberi dijetu koje se možeš držati

Nemoj birati popularne dijete kojima podliježu poznate zvijezde ili čarobnim napicima koje promoviraju popularne osobe. Pazi da dijeta koju odabereš u svojim menijima sadrži namirnice koje su prikladne sezoni u kojoj s njome započinješ i koje su bliske tvom podnevlju. Ukoliko uočiš da tvom tijelu više odgovara jači doručak ili ti je važniji obrok večera, poslušaj ga i prilagodite dijetu tome.

3️⃣ Ne izbacuj ugljikohidrate naglo

Ugljikohidrati su glavno gorivo našeg metabolizma. Većinu energije dobivamo putem njih, a smanjivanje njihovog unosa dovodi do disbalansa i promjene metaboličkih puteva u našem tijelu što može imati izuzetno negativne posljedice ukoliko se ne provodi na ispravan način. Posljednje što želite je ugroziti svoje zdravlje.

4️⃣ Povećaj unos proteina

Povećan unos proteina povećava brzinu metabolizma. Za samu apsorbciju proteina, naše tijelo treba sagorijeti više kalorija. Samom probavom, na taj način zapravo utrošimo više energije, a osjećamo se sitima. Također proteini pomažu u sprečavanju gubitka mišićne mase.

5️⃣ Ključ je u energetskom balansu

Najčešće posljedice rigoroznih dijeta, uz mršavljenje, su yo-yo efekti. Tvoj metabolizam treba se prilagoditi. Nakon mršavljenja, važno je održavati konstatnom tjelesnu masu koju smo postigli i s kojom smo zadovoljni. Računica je veoma jednostavna. Broj unešenih kalorija treba otprilike biti jednak broju potrošenih kalorija. Uz to, ne zaboravite na kalorijske vrijednosti koje troši bazalni metabolizam. Ovdje se možete poslužiti raznim aplikacijama te internetskim kalkulatorima kalorija.

6️⃣ Odaberi intenzivniji trening ili počni vježbati ukoliko još nisi.

Učini nešto od sljedećeg:
1. Povećajte učestalost treninga s tegovim.
Ako treniraš 3 puta sedmično, povećaj na 4 i slično.
2. Povećajte svoje uobičajne aktivnosti
Idi u šetnju, šetajte do teretane, prošetaj do trgovine, ne koristi lift, uradi jutarnje razgibavanje…