Zašto započeti težinski trening

26 . 08 . 2018 by admin

Zašto započeti težinski trening

– Nakon tridesete godine, gustina kostiju nam se značajno smanjuje. Težinski trening taj proces može usporiti, pa čak zaustaviti i odgoditi za decenije.

– Težinski trening ne podrazumijeva nabildavanje, nego stvaranje funkcionanlog tijela koje će prkositi svakodnevnim stresovima i poteškoćama

U suštini, postati snažniji može značiti potpunu transformaciju Vašeg života nabolje.

Fizička aktivnost je najbliža čudotvornoj drogi koja Vas čini zadovoljnim, sretnim i boljim. Benefiti i lijep osjećaj nakon kardio treninga poznat je većini nas koji se bavimo nekim oblikom rekreacije.

Drugi oblici aktivnosti poput težinskog treninga nose mnoge druge benefite koji čak i prevazilaze prethodno pomenute.

Ignorisanjem i zanemarivanjem težinskog treninga pravimo veliki problem našem zdravlju i uskraćujemo sebi mnoge benefite.

Početkom tridesetih godina počinjemo gubiti na mišićnoj masi i gustoći kostiju. Te promjene nisu odmah primjetne, ali vremenom ih možemo osjetiti kroz najobičnije aktivnosti kao što su penjanje uz stepenice, ustajanje sa stolice, dizanje djeteta… Sve su to težinske vježbe.

 

Usporavate starenje

Težinski trening nije nabildavanje. Većina ljudi ne može izgraditi zavidnu mišićnu masu bez ekstremnih napora.

Težinski trening može proces gubitka mišićne mase i gustine kostiju usporiti pa čak zaustaviti i odgoditi za decenije. Također može održavati balans i normalan rad hormona. Ovo znači da povećavanjem snage možete usporiti proces starenja.

Zbog svega navedenog, preporučujem težinski trening tri puta sedmično što bi bilo optimalno, a dva puta minimalno. Uz takvu vrstu treninga se svakako može kombinovati i jedan kardio trening sedmično.

Ovdje je sve pisano i namijenjeno zdravlju i boljoj svakodnevnici. Zbog toga, razmislite o tome.

health and fitness,

Vernes

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ