Zašto trenirati ujutro?

04 . 01 . 2019 by admin fit, savjet

Zašto trenirati ujutro?

Mnogima zvuči glupo i ludo paliti alarm ujutru da bi trenirali, svi radije ostaju još par minuta u toplom krevetu jer im je tu ljepše. Ljepše je sigurno u tom trenutku, a u tim trenucima ne razmišljamo puno o ostatku dana kakav će da bude. A nakon jutarnjeg treninga dan koji slijedi može samo da bude bolji.

Tu je i par razloga zašto je dan nakon jutarnjeg treninga bolji:

  1. Jutarnji trening ubrzava metabolizam za cijeli dan. Studije pokazuju da 190 kalorija se sagorijeva više u danu nakon jutarnjeg treninga. Hrana koju unosite nakon treninga i u toku dana se koristi za regeneraciju i oporavak, a ne za skladištenje viška energije (salo).
  2. Redovnije trenirate. Osobe koje treniraju ujutru rijedje propuptaju svoje treninge nego osobe koje treniraju u popodnevnim ili večernjim satima. U toku dana vas mnoge stvari mogu spriječiti da odete na trening, a ujutru kada ustajete da trenirate skoro ništa vas ne spriječava.
  3. Poboljšava psihičku i fizičku snagu. Nakon ranog treninga povećava se nivo koncentracije i mentalne sposobnosti, obavljate kvalitetnije i lakše svoje zadatke na poslu ili u školi. Trening ujutru razbuđuje mozak, povećava protok kisika i krvi.
  4. Poboljšava san. Ustajanje ranije i treniranje vam omogućava da navečer imate čvršći san, lakše zaspite i kvalitetnije spavate.
  5. Kvalitetnija prehrana. Nakon treninga imate više volje i motiva
    da se zdravije hranite u toku dana i da birate kvalitetniju hranu. A time i šanse za postizanje vaših fitness ciljeva su veće.
  6. Kvalitetniji trening. Ujutru ste svježi i odmorni i vaš trening je kvalitetniji nego trening koji uradite nakon što cijeli dan pređe preko vas, umor, stres, ljudi.
  7. Kada završite trening ujutru ostavljate sebi više vremena za ostale prioritetnije stvari koje ne možete obaviti u ranim jutarnjim satima.
  8. Koliko god vam bio taj dan loš, ako ste trenirali ujutru ipak ste nešto dobro uradili u tom danu.
Ako niste jutarnji tip, u početku ćete imati problema sa odlaskom na rane treninge, ali kada uvidite benefite toga, kada uvidte da ćete imati puno bolji, kvalitetniji dan, da ćete se osjećati puno bolje ako ustanete malo ranije i odradite trening, nego da odspavate sat vremena duže. Teško je ipak sve ove benefite prenijeti, puno bolje se to osjeti, zato dajte sebi priliku.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ