SVE STO TREBA DA ZNATE O BODYPUMP-U

26 . 08 . 2018 by admin

SVE STO TREBA DA ZNATE O BODYPUMP-U

Bodypump je trening sa tegovima osmišljen da Vam pomgne da steknete vitkiju figuru, snažnije tijelo, lijep mišićni tonus i skinete masne naslage. To je kombinacija znanstveno podržanih pokreta, motivirajućih instrukotra i odlične muzike koja Vam pomaže da postignete puno više nego što mislite da možete.

 

Zašto Bodypump djeluje?

Efekat BODYPUMP-a leži u efektu broja ponavljanja. Tu se koriste male kilaže sa kojima se izvodi veliki broj ponavljanja. To je tajna za postizanje definisane atletske građe.

 

Koliko kalorija sagorijeva BODYPUMP?

Možete očekivati da sagorite oko 560 kalorija tokom BODYPUMP treninga koji traje 55 minuta. Izgradnja čiste mišićne mase je ta koja daje dugoročne benefite. Izgradnjom čiste definisane mišićne mase, Vi ćete sagorijevati kalorije i kada ne treninate, i time ubrzavati metabolizam.

 

Koliko često da radite BODYPUMP?

Sesija BODYPUMP treninga u trajanju od 55min ima deset koregorafija. Instruktor Vas vodi kroz koreografije, gdje možete očekivati da uradite veliki broj čučnjeva, mrtvih dizanja, veslanja, sklekova, potisaka, nabacaja…

 

Da li BODYPUMP stvarno donosi rezultat?

BODYPUMP je apsolutni sagorjevač kalorija. Najnovija istraživanja pokazuju da BODYPUMP ima produženog sagorijevanja kalorija, koji je mnogo efikasniji od kardio treninga. Studije također pokazuju da rad sa opterećenjem povećava gustinu kostiju i smanjuje rizik od oboljevanja od osteoporoze.

 

Koliko opterećenje da koristite na BODYPUMP-u?

Cijeli trening je koncipiran na velikom broju ponavljanja sa malim opterećenjem. Međutim, nikome nije zabranjeno da radna opterećenja povećava. Ključ uspjeha u težinskom treningu leži u progresivnom povećanju opterećenja. Treba da radite sa većim opterećenjima kako bi Vam se snaga povećavala. Ukoliko bez poteškoća uspijete savladati koreografije do kraja, onda očito radite sa premalim kilažama i trebate ih povećati. Isto tako, ukoliko primijetite da gubite pravilnu formu izvođenja vježbi onda je opterećenje sa kojim radite preveliko. 

Koliko snažni treba da budete?

Postoje mnoge opcije u BODYPUMP treningu. Ukoliko ste apsolutni početnik, krenite raditi sa malom kilažom ili čak samo sa šipkom. Za početak, ne morate uraditi cijeli trening. Odradite par koregrafija, a vremenom kako postajete snažniji dodajte još.

 

Šta je potrebno za BODYPUMP?

Za BODYPUMP trening su potrebne šipke, ploče i steperi, ali to sve imate u našem FitnessCentru. Vi treba da imate udobnu sportsku opremu – odgovarajuće patike, peškir i flašu vode.

 

Mogu li trudnice da rade BODYPUMP?

Mnoge trudnice rade BODYPUMP. Ukoliko ste ga radile prije trudnoće, onda možete nastaviti i u toku trudnoće, ukoliko to Vaš ljekar dozvoljava. Obavijestite instruktora ili instruktoricu našeg FitnessCentra o svom stanju i dobit ćete dodatna upustva. 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ