fbpx
  • 09:00 - 21:30

Vrste whey proteina i kako izabrati najbolji za sebe

22 . 10 . 2019 by admin

Vrste whey proteina i kako izabrati najbolji za sebe

▪️Najpopularniji i najčešće korišten suplement u svijetu fitnessa je whey. Zbog mnogih brendova, naziva i raznoraznih pakovanja ljudima je često veliki problem odlučiti se šta da popiju nakon treninga.

▪️Kako biste lakše pronašli ono što treba vašem tijelu evo kratkog uvoda u svijet whey proteina.

▪️Postoji puno izvora ali najčešće korištena 3 proteinska napitka su:
1. Whey koncentrat,
2. Whey izolat,
3. Protein hidroizolat.

▪️Whey koncentrat- je osnovni i najčešće korišten izvor proteina. Obično u sebi sadrži oko 80% proteina i sadrži i laktozu. Ugljikohidrata je nešto manje od 10%.
Koncentrat je proteinski prašak za one koji samo žele zaokružiti svoju prehranu s vremena na vrijeme.

▪️Whey izolat- je proteinski prašak visokog kvaliteta.
Izolat sirutke sadrži do 95% proteina. Masti i UH su prisutni u manje od 1%, a laktoze gotovo i nema. Whey izolat je odličan izbor za sportaše i ljude osjetljive na laktozu.

▪️Protein hidroizolat- sadrži od 95% do 98% proteina. Izrazito je pročišćen pa je lošijeg okusa i strukture od ostalih whey proteina. Hidroizolat se brže apsorbira i brže oslobađa aminokiseline u krv pa je zbog toga najčešće korišten u body building-u. Međutim, dugoročno nema nikakve bitnije funkcije od prethodne dvije vrste proteina koji su, s obzirom na cijenu, i mnogo pristupačniji.

Najbitnije od svega je da u organizam svakodnevno unosimo dovoljne količine proteina i da kako u izboru suplemenata tražimo najbolje za sebe, to isto učinimo i sa hranom. Ne trebamo zaboraviti da i pojedine namirnice sadrže proteine koji su nam svakodnevno potrebni.

▪️Možete li sada pronaći za sebe odgovarajući protein poslije treninga? Ako imate još nedoumica slobodno nam se obratite.😊