Jel stvarno meso da doruckujem?

26 . 08 . 2018 by admin

Jel stvarno meso da doruckujem?

Pitanje kod devedeset posto klijenata koji uđu u saradnju, nakon što dobiju jelovnik. Dovoljna je sama činjenica da minimalno osamdeset posto ljudi ne konzumira doručak nakon ustajanja, jos kada im napišeš da jedu meso… nastane totalni šok i nevjerica.

Naći će ti bezbroj tekstova zašto je doručak dobar, ali u većini tih tekstova su spominjani kroasani, pite iz lokalne pekare, žitarice (pogotovo one fitness), smutiji, voće, itd. O tome šta donosi ovakva vrsta doručka pročitajte u nastavku.

Najvažniji je taj prvi obrok u danu koji uzimate. Prva hrana koju stavite ujutro u usta diktira proizvodnju neurotransmitera za cijeli dan i Vi ste ovisni kompletan dan o tome šta ste uradili nakon ustajanja.

Meso i orašasti plodovi za doručak Vam omogućavaju maksimalni mentalni fokus na poslu (treningu, takmičenju…), stabilan i dug izvor energije tokom dana. Ova vrsta doručka podiže dopamin i acetikolin – dva najvažnija neurotransmitera koji su odgovorni za koncentraciju, pamćenje, učenje, kontrolu kretanja, sposobnosti odlučivanja…

Meso omogućava usporeno i stabilno podizanje šećera u krvi, orašasti plodovi omogućavaju izvor zdravih masti i održavanje stabilnog nivoa šećera u krvi kroz jedan duži period.

Mnoga istraživanja koja su rađena kod djece su potvrdila da od doručka do podnevnih sati djeca drže puno veći nivo koncentracije u školi kada konuzumiraju ovakav doručak. Čak se sposobnosti produžavaju kroz cijeli dan.

Zato, dajte sebi priliku i probajte par jutara ovako da jedete.

Ako želite još savjeta o prehrani, treningu i fitness načinu života javite nam se na mail da redovno dobijate ovakve i slične tekstove.

E-mail: newbody.fitnesscentar@gmail.com

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

TRENIRAJ