BODY PUMP

BODY PUMP

Povećanje snage i izdržljivosti uz jačanje i oblikovanje mišića. Ovaj trening također pomaže očuvanju zdravlja kostiju.

Tajna uspešnosti ovog programa je takozvani “REP EFEKAT”, koji podrazumijeva trening sa malim opterećenjem uz veliki broj ponavljanja. Upravo to je ono čime se postiže brzo oblikovanje svih mišića.

 

SVE ŠTO JE POTREBNO ZNATI O BODYPUMP TRENINGU 

 

Šta je potrebno da ponesem na BODYPUMP trening?

Samo udobnu opremu, patike, peškir i vodu. Šipke, ploče i steper ćete dobiti na samom treningu.


Kakvu fizičku spremnost zahtijeva BODYPUMP?

Instruktori tokom treninga pokazuju opcije višeg i nižeg intenziteta, tako da je pogodan za sve, od početnika do već iskusnih. Ukoliko tek počinjete, predlažemo mala opterećenja prvih nekoliko treninga, a zatim postepeno povećanje težine.


Koliko često treba da treniram BODYPUMP?

S obzirom da ovaj program aktivira sve mišiće, predlažemo dva do tri časa sedmično, sa obaveznim danom pauze između. Ukoliko BODYPUMP kombinujete sa dva do tri kardio treninga u toku sedmice, za vrlo kratko vrieme primjetit ćete odlične rezultate.

TRENIRAJ